CENNIK ZDJĘĆ

Poniżej przedstawiamy cennik naszych zdjęć. Koszt poszczególnych fotografii zależy od dwóch głównych elementów:
- rodzaj wydarzenia, na którym zostały wykonane: akredytowane i otwarte,
- rodzaj medium dla ich wykorzystania: online i offline (materiały drukowane).

Fotografie dostępne są w różnych rozmiarach i w 2 wariantach licencji: Podstawowej i Rozszerzonej. Warunki każdej z nich przedstawione zostały pod cennikiem zdjęć.

W przypadku chęci zamówienia większej ilości zdjęć, istnieje możliwość otrzymania rabatu cenowego, dlatego w tym celu prosimy o kontakt, aby otrzymać ostateczną cenę na wybrane fotografie.

Uwaga - ze względu na obowiązujące zapisy licencyjne z organizatorami/artystami, niektóre fotografie mogą nie podlegać dalszej odsprzedaży. Weryfikacja licencji następuje po otrzymaniu listy wybranych przez Klienta zdjęć.

CENNIK ZDJĘĆ

WYDARZENIA OTWARTE
Rozmiar zdjęcia Wykorzystanie on-line Wykorzystanie - materiały drukowane
  Licencja standardowa Licencja rozszerzona Licencja standardowa Licencja rozszerzona
Oryginalny rozmiar 375 zł 815 zł 440 zł 940 zł
XXL 300 zł 640 zł 350 zł 738 zł
XL 250 zł 540 zł 290 zł 625 zł
L 200 zł 440 zł 225 zł 500 zł
M 140 zł 300 zł 165 zł 350 zł
S 65 zł 140 zł 75 zł 165 zł
XS 25 zł 65 zł 40 zł 75 zł
Podane ceny są cenami netto
WYDARZENIA AKREDYTOWANE
Rozmiar zdjęcia Wykorzystanie on-line Wykorzystanie - materiały drukowane
  Licencja standardowa Licencja rozszerzona Licencja standardowa Licencja rozszerzona
Oryginalny rozmiar 525 zł 1 140 zł 615 zł 1 315 zł
XXL 425 zł 900 zł 490 zł 1 040 zł
XL 350 zł 750 zł 400 zł 875 zł
L 290 zł 615 zł 315 zł 700 zł
M 200 zł 425 zł 225 zł 490 zł
S 90 zł 200 zł 115 zł 225 zł
XS 40 zł 90 zł 50 zł 100 zł
Podane ceny są cenami netto

WARUNKI LICENCJI ORAZ ROZMIARY ZDJĘĆ

Licencja standardowa:
  • do 300 000 nakładu drukowanych materiałów (m.in. pudełek, opakowań, gazet, ulotek, broszur i innych marketingowych),
  • do 30 000 użytkowników materiałów cyfrowych, portali internetowych, aplikacji mobilnych, materiałach i filmach video, odbiorców oprogramowania czy kampanii promocyjnych, w których dane zdjęcie będzie wykorzystanie,
  • w przypadku chęci zamieszczenia zdjęcia w niezmienionej formie na portalach społecznościowych (np. Facebook, Google+, Linkedin i inne) należy je podpisać źródłem pochodzenia i autorem (imię i nazwisko),
  • licencja standardowa nie obejmuje wykorzystania zdjęcia do produktów i materiałów przeznaczonych do dalszej odsprzedaży, tj. koszulek, kubków, szablonów portali internetowych i innych, gdzie dane zdjęcie jest jednym z głównych lub pobocznych aspektów, dla których dany produkt jest kupowany,
  • licencja na zdjęcie udzielana jest na okres 12 miesięcy, licząc od dnia otrzymania zdjęcia lub zdjęć przez Klienta.
Licencja rozszerzona:
  • powyżej 300 000 nakładu drukowanych materiałów (m.in. pudełek, opakowań, gazet, ulotek, broszur i innych marketingowych),
  • powyżej 30 000 użytkowników materiałów cyfrowych, portali internetowych, aplikacji mobilnych, materiałach i filmach video, odbiorców oprogramowania czy kampanii promocyjnych, w których dane zdjęcie będzie wykorzystanie,
  • w przypadku chęci zamieszczenia zdjęcia w niezmienionej formie na portalach społecznościowych (np. Facebook, Google+, Linkedin i inne) należy je podpisać źródłem pochodzenia i autorem (imię i nazwisko),
  • licencja rozszerzona pozwala na wykorzystanie zdjęcia do produktów i materiałów przeznaczonych do dalszej odsprzedaży, tj. koszulek, kubków, szablonów portali internetowych i innych, gdzie dane zdjęcie jest jednym z głównych lub pobocznych aspektów, dla których dany produkt jest kupowany.
  • licencja na zdjęcie udzielana jest na okres 12 miesięcy, licząc od dnia otrzymania zdjęcia lub zdjęć przez Klienta.


Niedozwolone działania:
  • wykorzystywanie zakupionych zdjęć w sposób inny niż ten określony w licencjach: podstawowej i rozszerzonej,
  • podpis zdjęcia nieprawdziwym imieniem i nazwiskiem autora, nieprawdziwym źródłem lub wskazywanie, iż ma się do niego prawo autorskie,
  • wykorzystanie zdjęcia jako logo, znak towarowy lub handlowy, element wizerunku marki czy firmy i inne elementy będące własnością intelektualną osób trzecich,
  • odsprzedaż i ponowna dystrybucja zdjęcia dla innych Klientów, będącego jedynym produktem w procesie sprzedaży. Dotyczy to wszystkich form sprzedaży, zarówno online i offline, gdzie dane zdjęcie jest produktem sprzedażowym i nie stanowi elementu innych materiałów reklamowych, np. ulotka, kubek czy koszulka,
  • wykorzystywanie zdjęć do celów łamiących przyjęte prawa,
  • wykorzystywanie zdjęć z wizerunkiem osób do celów godzących w ich dobre imię i będących podstawą zniesławienia, np. na stronach pornograficznych, jako element kampanii reklamowej z wstydliwym problemem zdrowotnym czy do promocji polityka/partii politycznej, z którą dana osoba miałaby być utożsamiana.